fredag 9 september 2011

Varumärke och helsidor..

Fredag och mycket att smälta efter gårdagens utbildning.

Julia Rosenqvist, Julia & co, har du kanske sett på Kanal 5, Jobbjägaren och jag kan ju säga att jag fick ett helt annat intryck av Julia igår kväll än genom programmet Jobbjägaren.

Mycket givande kväll och massor att fundera över..”Du ÄR ditt varumärke” ..hmm..

Jag är ganska bortskämd med förmånen att ha fått lyssna till många bra föreläsare. Därav är jag väldigt kritisk. Julia placerar sig dock på listan Top 5 (min lista)..riktigt duktig i sitt ämne som med mycket humor och “vanlighet” lyckades med konststycket att fånga min uppmärksamhet precis hela tiden..BRA JOBBAT!!

Upptäckte just att mitt bloggande legat nere sedan i måndags och det tyder ju på att jag haft annat att göra. Det stämmerLer

Pysslat med en av mina favoritsysselsättningar att göra trycksaker och utforma grafisk profil..ett ganska omfattande jobb, speciellt när det redan finns ett material att jobba med men ingen grafisk profil Ler.

Inte så enkelt heller eftersom jag hela tiden blir avbruten av den lille greken som vant sig vid att vara universums mittpunkt…

Kyligt ute men ett fantastiskt höstväder. Plockade de första trattisarna i förrgår och de ligger på tork och det kommer bli lagom att plocka den mängden varje dag eftersom rensandet inte blir så omfattande då. Det är ju kul att plocka kassvis med trattisar men att ta reda på dem är inte alls lika skojigt!

Nu stänger jag här för nu..får se när jag återkommer..kanske när du minst anar det!

Ha det bäst i hösten!

5 kommentarer:

  1. Detsamma min fina vän ♥

    Hoppas dina symptom försvinner snabbt..det brukar de göra när man fått antibiotika. Trimetoprim är dundergrejer..brukar "vända" efter ett par tabletter oftast.

    Njut av hösten och jag ser fram emot fina höstbilder nu när spindlarna går och vilar;)

    Fredagskramar♥

    SvaraRadera
  2. Saknar dig, er! Skön helg! Puss!

    SvaraRadera
  3. Jag åxå, sätter fortfarande revir var femte minut... :O Hahahaha :)

    Ska se vad jag kan vaska fram ;)

    Helgkramar skriver väl jag då :D ♥

    SvaraRadera
  4. ÅÅÅ fina Linda♥

    Saknar Dig,Er åskå! Kanske hinner ses nåt i helgen..det skulle jag tycka mycket om!! Puss♥

    SvaraRadera