måndag 26 september 2011

Ett kärleksbrev..

med en massa rosa kärlek fick jag med posten idag..
wpid-facebook_28062
Från min vän Nicole och jag blev så himla jätteglad och rörd ♥

Ett rosa armband som stöder kampen mot bröstcancer och armbandet sitter på min handled nu. *lycklig*

“Älska livet” ..det är väldigt kort, livet, om man jämför med hur länge man är död.. så det gäller att passa göra roliga saker, uppleva så mycket som möjligt och ta hand om sig själv. Jag brukar säga det till mina tjejer “den enda man behöver ta ansvar för är en själv och om man har barn..dom också” ..sen kan man ju skaffa sig djur och då får ansvaret utvidgas lite :)

Även om jag gärna hjälper till eller stöttar någon som behöver..om jag kan ..och tycker det är en bra känsla när man har kunnat ge stöd till någon så blev jag väldigt väldigt glad för den kärleksfulla gåvan.
TACK SÅ JÄTTEMYCKET NIcole♥
ℒ☮Ṽℰ..

2 kommentarer: