måndag 5 september 2011

Tomt på hyllan..

Sätt rubriken sist! Det är ett råd som min lärare gav när jag pluggade. Bra råd när skrivtorkan kryper på vilket den gör med jämna mellanrum.

Inget att berätta..inget att skriva av sig ..neej, idag är det tomt på hyllan i bloggskafferiet. Det kommer med all säkerhet samlas på nya ingredienser men idag är det tomt!

Förkylningen har tilltagit under helgen och igår kväll och nu på morgonen gör det ont i den övre delen av ryggen ..lunginflammation?? neej..det har jag ingen lust med och jag vill inte gå till doktorn heller men jag kanske blir så illa tvungen, är inne på 6e veckan nu med förkylningen eller förkylningarna ..troligt är att jag dragit på mig ngt nytt skit eller det kanske är allergi?

Får helt enkelt tänja på tålamodet ett tag till.

5 kommentarer:

  1. Bihålorna, hur är det med dem...? :( <3

    SvaraRadera
  2. Neej..inga bihålor men HÄNIG och ont i kroppen och rinnsnuva :( ♥

    SvaraRadera
  3. Tack min Virre!! Vi måste ses på Skypen snart det är så jäkla längesen och jag skäms:(♥

    SvaraRadera