söndag 25 september 2011

Icke sa Nicke.. シ

❃..

Fin blomma..eller hur? Mina fiffiga vänner har berättat för mig hur man gör för att få fina symboler och tecken på bloggen och i andra sociala media.

Apropå sociala media så vet jag inte om Spray.se räknas dit men det gör det nog.

Sedan 20 år tillbaka har jag haft en och samma e-postadress. Jag har ett par inkognitoadresser också men på spray.se har jag för och efternamn som användarnamn…i 20 år har jag använt spray.se

NU..efter 20 år skriver de så här..

Spray

Alltså..som hos många andra e-post providers har jag kunnat vidarebefordra mailen från Spray.se till programapplikation installerad på min dator och det är vad de vill ha betalt för nu..MEN FÖRTUSAN..ALDRIG

ε(๏̯͡๏)з

Nix..det får bli en annan provider och gmail.com funkar redan , namn.efternamn@gmail.com, men ska nog kolla domänmöjligheterna när jag nu ändå håller på och håller på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar