lördag 24 september 2011

Ho ho ho..

Jaa..har haft en fantastisk lördag och varit på Prinsessan Lovas 3-årskalas.

Alla de små prinsessorna var där, vi missade dock prinsen som skulle dyka upp först senare.

Lillasyster och svåger med sin lilla prinsessa, Hannah hade kommit hela den långa vägen från västkusten och hon hade vuxit sen sist den lilla västkustprinsessan.

Storprinsessan ville stanna längre på kalaset än sina föräldrar och fick åka med oss hem. Väl hemma fick jag hjälp att göra äppelpaj och vaniljsås av de flinka prinsessfingrarna..gud vad stor och duktig hon blivit den första och största av alla småprinsessorna.

Den lilla greken var så klart med på kalaset även om han fick vistas ute tillsammans med Terrier-Ture och Brella Vorstehr då allergiska gäster besökte kalaset..nyttigt för honom att inte hänga matte i hasorna och istället kolla in hur storhundarna beter sig när de passivt väntar.

Min kära syster hade ett mycket vackert inslaget paket med sig till vår lilla grek..Stawros
Alltså..jag förstår ju hur hon skrattat när hon i Ullared sprang på vovvens present..jag förstår ju att hon inte kunde motstå för gud så söt..IMG_0584_1
Lillgrekens julkofta
Jag lovar att fotografera den lilla hunden när han provar sin nya outfit a la christmas..en varm och go tröja när snön lägger sig!
TACK! moster :)

2 kommentarer:

  1. Ljuvlig liten tomte han kommer att bli! :)ℒ☮Ṽℰ

    SvaraRadera
  2. Haha..jag är ju inte särskilt mycket för kläder till djur men den är riktigt "gyllig" faktiskt.

    Bild kommer närmare jul!..jösses vi är snart där och två bebisar ska komma innan..TOKSPÄNNANDE!
    ℒ☮Ṽℰ

    SvaraRadera