tisdag 24 april 2012

AF på +..

*skrattar*

Vet inte om Du minns men under fliken “En sann historia” har jag berättat om kallelsen jag fick till AF..den första  förtäljde inte vart jag skulle..ingen vägbeskrivning..om jag säger så Ler

Nu har jag fått en ny handläggare som skickat en ny kallelse. Arbetsförmedlingen tillhör också sfären av bloggläsare som frekvent..tom dagligen läser min blogg..hmmm.

Så här står det  i den nya kallelsen till mötet på måndag..

Vänta i väntrummet 1 trappa upp så kommer jag och möter dig. För att komma dit så går du in i portingången som ligger ca 5 meter till vänster om stora ingången till Servicecenter. Gå en trappa upp så ligger väntrummet på höger sida.

DET kallar jag bra information..om man nu kan skilja på höer och vänster Blinkar

5 kommentarer:

  1. Fast det låter ju som dom idiotförklarat dej *s*

    SvaraRadera
  2. hahaha..jaa :) men sånt får man ta när man sticker ut näsan ;)

    SvaraRadera
  3. *skrattar* Go Ewa!!! *klappar i händerna och ropar uppmuntrande ord* :P

    SvaraRadera
  4. Tacktack!! *bugar och bockar* jag riktigt känner att jag kommer hitta på måndag!!

    Ewa med hornen tänker som så att *nu får ni blunda och hålla för öronen* hon tar fram blindkäppen* jodå..jag har en sån..världens bästa hjälpmedel*..knallar dit med käppen synlig..lämnar kallelsen och frågar om vägen :D..så kan det gå i spelet vem som idiotförklarar vem !

    SvaraRadera
  5. Det är väl ända som försäkringskassan och arbetsförmedlingen gör på arbetstid läser bloggar och fikar :-(
    Smäll till dem med käppen :-)
    Texten var lite idiotförklaring av dig från AF tycker jag.
    /Linus

    SvaraRadera