onsdag 11 april 2012

Har tråkigt..

och kallt är det. Jaa, det regnar också och jag är så in i helsike förkyld.

Usch!

Var tvungen att lägga mig på soffan ett tag för jag fick sån huvudvärk när jag var ute med hunden och den..huvudvärken..vill inte ge sig. Ska brygga lite kaffe och se om det hjälper.

Neej, skulle behöva något roligt att sysselsätta mig med men inspirationen och kreativiteten infinner sig inte..har helt enkelt ingen lust.

Kanske..efter kaffet!

Regnfilm vore nåt! men eftersom jag inte tittar på tv på dagarna så går den iden bort. Ta fram symaskinen och laga lite jeans? neej..inte den heller! känns alldeles för besvärligt att släpa fram ekipaget och allt tillbehör.

Neej..kaffe får det bli och kanske det finns lite glass kvar..päronhalvor finns det vet jag så då provar jag med koffein och sötsaker för att höja stämningen lite..får se hur det går!

2 kommentarer:

  1. Jag har också tråkigt idag! Kom och hälsa på oss!

    SvaraRadera
  2. *suckar djupt* Då skulle allt bli mycket roligare, förutom att jag förmodligen skulle smitta er med toksnuva.

    Det är verkligen för långt emellan oss..förstår inte varför ni måste bo där uppe i norr! Här har vi snart vår..(hoppas jag)

    Måste ju få träffa lilla Sina innan hon blir stor också ♥

    Jaa..jag tror helt enkelt att jag sätter mig på cykeln och åker då ;)

    KRAM

    SvaraRadera