fredag 27 april 2012

Full fart på musen..

eller som den egentligen heter pekdonet!! Batteriet är bytt men precis som jag förstod skulle inköp av nya batterier glömmas vid gårdagens handling.

Idag har jag dock införskaffat batterikraft så nu är jag tillbaka.

Gick upp tidigt för att passa en mötestid i Köping så jag har alltså varit på turné.

Får se om mötet ger någon effekt. Vet inte om du läst rubrikerna om Maria i Landskrona..hur hon troligtvis utsatts för hedersmord. Så jävla tragiskt att det ska behöva hända och jag kan ju säga att jag fler en en gång varit riktigt orolig för mina älskade flickor i Köping. Det höll ju på att hända för 3 år sedan den 20 januari och jag kan inte säga..med bästa viljan i världen..att samhället agerar stöd och hjälp för dom här tjejerna.

Jag gör vad jag kan men det känns svajjigt. Socialtjänsten nonchalerar både mig och flickorna och nu får vi se om kuratorn på skolan på något sätt kan hitta gehör hos socialtjänsten.

Eller det kanske är så förfärligt att någon av dem..kanske båda ska behövas mördas innan de får ordentlig hjälp..jaa..och då är det ju absolut försent och alla bekväma tjänstemän kan sitta där med hand i haka och ojja sig över att det gick som det gick.

FY FAN för det svenska samhället!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar