söndag 8 april 2012

Nu ska jag göra inget..

Intagit den stora röda..det har lillgreken också gjort. Den lilla hunden ligger så nära mig man kan komma trots att hela den stora soffan är ledig.

Han är stressad så han har hämtat sig ett tuggben..han tuggar sig nämligen lugn när stressen tar över. Han är väldigt stressad över att husse har ett gäng grabbar här och de är ute i studion och spelar. Han får inte vara med då hunden..det är inte bra för honom med det höga ljudet. Men när han nu vet att det är ett helt gäng roliga gubbar där ute så kan han inte koppla av ..än.

I förebyggande syfte tog vi oss en låååångpromenad för att trötta ut den lilla hunden och det märks att han kommer snabbare till ro än om vi inte skulle gått långt och länge.

Själv har jag inga som helst problem att stressa av. Har sovit middag..idag igen..eftersom det är skönt med helg och förkylningen har hållit mig vaken i natt..jävla toksnuva.

Nu ska jag titta på tv resten av kvällen..om jag har tålamod vill säga. Jag är ju ingen tv-tittare..ingen som hänger framför tvn varje kväll och slöglor. Har några program jag följer och emellanåt snöar jag in på ngn deckare. Jag tycker dock att det är skönt att hänga i soffan..får se hur länge tålamodet räcker!

I morgon hoppas jag att projekt sänggavel ska ta sig en bit framåt..det kan hända! Vi väntar på specialkonstruerade hakar att haka i fästena på väggen..sen ska det stora stycket kläs men hakarna måste skruvas först. Det är så spännande må du tro. Det ska på två stycken sänglampor på gaveln också och den konstruktionen är inte riktigt klar än men det kommer bli kanon..det är jag säker på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar