måndag 16 april 2012

Varsel..

Morgonens vy utanför fönstret skvallrar om att den fantastiska solen är på G att värma upp tillvaron i dag måndag.

Resten av veckan ser inte så tokig ut heller..enligt de varsel som förutspås på den norska vädersajten yr.no. Vet inte hur “träffsäkra” Yrs varsel är men vi får väl se. Sedan samarbetet med NASA upphörde så tycker jag prognoserna är bra mycket mer felaktiga än tidigare..man jag hoppas de har rätt om veckan.

Förkylningen håller i sig och tusan vet om det inte finns inslag av allergi..tycker jag blir bra mycket sämre när jag är ute men det kan vara inbillning. Skulle uppskatta om snuvan upphörde nu när vädret är vacker så det går att “stå på huvet” i trädgården, det är nämligen inte så kul när näsan rinner oavbrutet.

Haha..jag har ju gått och smått jagat upp mig under helgen på att jag ,idag måndag, skulle infinna mig på Arbetsförmedlingen kl 13.00. Inte förens i morgon tisdag ska jag vara där..kl 13 och i god tid innan. Så står det på kallelsen INGEN släpps in efter kl 13..dörrarna är nämligen låsta, står det  och insläppet sker kl 13..varken före eller efter! Är det tvångsvård jag ska på eller? ..innanför låsta dörrar!!

Formuläret jag ska fylla i riktar sig till de som gått ut åk 9 och för min del var det ju ett tag sedan så jag har problem när blanketten ska fyllas i..fattar inte det pedagogiska tänket som AF står för..alls.

Kommer förmodligen återkomma i ärendet AF…förmodligen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar