tisdag 3 april 2012

Avslut..

Tisdag i påskveckan. Idag hoppas jag på ett avslut vad gäller Prinsessfamiljens lägenhet..besiktning av den mycket tvivelaktiga värden.

Jag ska närvara eftersom magkänslan säger att de kommer hitta på något “skit” och jag hoppas verkligen att magkänslan den här gången har fel.

Det återstår lite formalia innan förhandling i hyresnämnden kan ske men jag ska formalisera detta under veckan ..skicka in och sen kan vi bara vänta på att nämnden beslutar om att förhandling kommer ske..eller inte. Jag har svårt att se att de inte tar upp ärendet.

Sen..efter besiktningen ska jag besöka en tygaffär i närområdet för att göra en sista koll på tyger till sänggavel innan jag ev handlar det tyg som jag hittat i tygaffären i Köping. Det skulle vara bra om jag hittade ett sån där “WOW”-tyg här på hemmaplan så slipper jag och den lilla hunden transportera oss till grannkommunen..vi tänkte nämligen bygga sänggaveln nu i påsk..pricken över iet!

Det kan ev vara så att jag håller på att bli förkyld..kliar i halsen..svider i ögonen och kroppen värker men det kan också bero på att jag vistades hela dagen igår i “mögellägenheten”. Om det är känningar efter gårdagen så borde de klinga av under dagen..har ingen lust att bli förkyld nu.

1 kommentar: