tisdag 17 april 2012

Rätt dag..

Tisdag och för ordningens skull har jag kollat papperen från Arbetsförmedlingen..det är idag, Tisdagen den 17 april kl 13.00 jag ska infinna mig. Jag fick SMS från dom igår också. Joo..från AF, trots att jag tagit bort mitt mobilnummer från mina sidor..skumt!

Förkylningen dröjer sig kvar med rester och nu har älsklingen drabbats också. Han klarade sig länge utan att insjukna men nu var det tydligen dags.

Snön faller med små flingor ner från den gråmulna himlen..vill inte ha mer snö..vill ha sol och, framför allt, värme! Framåt kl 16 ska vi få lite “fjuttsol” här men annars blir det grått och mulet hela dagen. Verkar bli lite bättre i morrn dock!

Japp..då är det väl bara att börja med den mentala förberedelsen för besöket kl 13. Det kommer kräva sitt men jag ska göra vad jag kan för att inte bli primitiv..fast det är faktiskt riktigt svårt.

1 kommentar: