söndag 22 april 2012

Så lättad..

Jaa..lättad är rätt ord. Det är lite tidigt att känna sig lättad å ena sidan..det kan vänta tills i morrn.

Å andra sidan är jag så jäkla lättad över att ha hitta ERSÄTTAREN till mitt älskade Picnik som gick i graven den 19 april. Sorgen har varit stor.

När jag idag under sorge bearbetningen gjorde ett försök att ersätta det älskade programmet hittade jag http://pixlr.com/ så nu kan jag andas ut!

Inte lika lättredigerat som Picnik men tillräckligt lätt om man har ett hum om PS – photoshop. Lättare än PS men principerna är desamma och verktygen..ja inte exakt desamma men gränssnittet påminner och det motsvarar vad jag är ute efter..jag vill kunna fixa kontrast..färg storlek och kanske lägga till en liten text..PERFEKT och enkelt!

Stwros sover 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Stawros sover 2

2 kommentarer:

  1. Gosegubben :)

    Lättad är ordet... Serverkrasch... :o TVITVITVI!!!!!

    SvaraRadera
  2. Serverkrasch..kommer inte hända!

    Jaa..han är en riktig gosegubbe..man ser riktigt hur han myser♥

    KRAM

    SvaraRadera