torsdag 16 september 2010

Balsam för själen..

I går kväll var det dags för ett litet besök i Västerås konserthus. Jojje Wadenius på gitarr..Jonas Holgerson på trummor och Mattias Svensson på bas. SÅÅÅ himla bra det var. Timingen var helt makalös och jag imponeras över hur samspelta de var. Nyanserna i spelet mellan de olika instrumenten framkallade rysning och då vet man att det är riktigt bra.

Det är häftigt när man inte har några förväntningar och sen få en sån upplevelse.

Processen har landat för min del..den är dock inte färdigvärkt. Det är verkligen sköönt att släppa taget och ställa sig bredvid som iakttagare. Skönt att veta att man har gjort precis allting rätt utifrån att ha analyserat - vad är mitt ansvar, vad kan jag göra själv och när är det dags att lämna processen.

Så jag kan idag konstatera att processen är över för min del..det är bara luta sig tillbaka och iaktta

Längtar hem efter en intensiv förmiddag och en liten extrautbildning på eftermiddagen. I morgon är det äntligen fredag och sen stundar åter en helg..ledig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar