fredag 10 september 2010

Kärlek..

Stor kärlek..Prinsen har varit på besök med föräldrarna och man kan smälta för mindre. 11 månader är han nu det lilla livet och så otroligt söt och glad!!..ingen bebis längre utan håller på att gå över i barnstadiet. Jaa..Kärlek är det<3

Jag håller på att hålla alla tummar och tår för att Annika och Björn ska lyckas med morgondagens plan!! Liite egensinnigt är det men jag hoppas verkligen för OM så kommer de förbi här i Västerås på lunch och jag längtar verkligen..tänk så roligt..hoppas..hoppas..hoppas.

Känner mig ganska sliten efter en intensiv vecka och en intensiv dag och när jag nu vid 21.40 snåret ÄNTLIGEN landade i soffan gick luften ur..punktering kan man säga..kan inte sluta gäspa faktiskt.

Blir alltså ingen lång soffsittning i kväll utan skönhetssömnen ska sovas snart..jaa jag vet att jag behöver sova länge:))..får helt enkelt se resultate i spegeln i morrn bitti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar