måndag 20 september 2010

Kärlek och energitjuvar..

Störst av allt är kärleken..en stor sanning. Tack min stora kärlek för den vackra rosenbuketten med blodröda rosor..Jag älskar dig! Det är fint att få blommor så här i början av veckan..det är tur jag har semester i morgon så jag kan njuta ordentligt. Det blir balans i tillvaron av såna här små älskvärda gester!

Jaa..balans behöver vi alla och framför allt i umgänget med energitjuvar. Min fina vän Virre har gjort en väldigt fin webbplats åt ett företag i Umeå och det var när jag kollade utkastet på Webblatsen som jag hittade texten Energitjuvar.

Tycker du ska läsa texten så du kan identifiera ev energitjuvar i din omgivning och hitta en strategi hur du handskas med dem..det har jag gjort.

Läser du informationen och känner igen dig i beskrivningen kan jag bara säga..ta ansvar och skaffa hjälp Det gagnar både dig själv och omgivningen!
Har du ingen användning för texten om energitjuvar får du ett litet prov på de fantastiskt proffesionella och stilrena webblatser mina vänner Virre  och Gunbritt producerar i sitt företag ANLITA.

Behöver du en webbplats, visitkort eller andra trycksaker rekommenderas firman varmt!

2 kommentarer: