tisdag 7 september 2010

Kanal 10..

VILKEN TUR att det just idag är premiär för rubricerad kanal!! VILKEN TUR att vi har Com hem så vi kan se kanal 10..EN HIMLA TUR så vi kan se den store Zlatan spela på hemmaplan och JAG tycker det är sååå roligt att titta på Emir Bajrami (från Köping vet du:) den lilla godisråttan som flänger efter bollen så jag inte riktigt hinner se honom!

VILKEN TUR att det snart är slut på tisdagen så jag får gå och lägga mig. Tror jag ska gå och lägga mig..ställa klockan på sen vår 2011..det verkar rätt skönt. Sova över vintern och vakna där i slutet på april så jag kan börja planteringssäsongen 2011.

Jaa det vore sköönt..slippa hålla på att leta jobb och söka dessa under hösten..inte behöva tänka på julen och diverse julklappar och inga tomtar som ska komma. Inga pepparkakshus som behöver bakas..jaa tusan det tror jag att jag ska satsa på -alarm -april-2011!!

Ja sova ska jag nu för dessvärre kommer alarmet att spela sin morgonmelodi 05.45..om jag inte vaknar tidigare vill säga. En väldigt anpassad utbildning ska jag åstadkomma i morgon..en deltagare med speciella förutsättningar..en utmaning och då behöver jag sova innan så jag är pigg i skallen.

God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar