måndag 13 september 2010

Kära baskollegan..

Måndag och i morgon är det deadline på processen!! Kom hem för en stund sedan och har vidtagit erforderliga insatser att vara ajour med tillvaron.

Landat i soffan och väntar på den dagliga dosen av Vem vet mest? Min käre vän och baskollega ringde nyss för att förvissa sig om att han fick låna mitt väldigt speciella instrument..och det fick han så klart..men jösses så dammig den var!!

Kollegan och vännen berättade att han gått på reklamen om enkel städning. Han hade införskaffat en ångmaskin (jag fick då självklart bilden på näthinnan där han sittandes på golvet matade ångmaskinen med metatabletter)..41 åringen:))

Emellertid handlade det om en ångmaskin man kan städa med..ja tom stryka tvätt så dealen..bytet blev att han får låna min bas om han stryker tvätt åt mig!!..bra va

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar