söndag 12 september 2010

Hemrullat och rygglåsning..

Efter att flera veckor funderat om jag har någon alvarlig sjukdom fick jag idag på förmiddagen upplösningen på dramat..bokstavligen! Hittade älsklingens kontorsstol och gjorde en avancerad ryggstreching och då...snacka om låsning i bröstryggen..den eller de släppte en efter en och nu är jag som en ny människa..säkert 5 cm längre..SKÖÖÖNT!

Efter denna självbehandling har jag rullat köttbullar..i massor. Bra mat för matdosor..gott att värma. Tror att senaste gången jag rullade köttbullar var till jul..400 st så det är inte så konstigt att det går långt mellan varven.

Några tvättar har jag hunnit med också men nu ska jag "luta ikull mig" i soffan och befinna mig i det meditativa läge det är att sväva mellan dröm och verklighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar