tisdag 28 september 2010

Genomförkyld..

och det gillar jag inte ..tummen ner..skulle infoga en bild här med tummen ner. Jag hittade en passande bild på nätet..gratis! när jag försöker infoga den säger bloggens applikation för infogning av bilder att jag får inte använda bilden för jag har ingen licens!!

Alltså bilden är gratis för nerladdning och inte copyrightad och hur F.. kan bloggappen veta att jag inte har licens..otillåten bild..PYTTSAN!

Har du någon förklaring till fenomenet får du gärna berätta!!

Jobbsök pågår..just nu skulle jag behöva en SNABBKURS i In Design. Måste kunna programmet enligt kravspecen för en väldigt rolig tjänst som jag hittat. Har programvaran så nu fattas bara kursledaren. PS ska man också kunna och efter en reasearch med chefen har jag fått veta att bedömningen är att jag kan PS...hmm allting är relativt men lite blur, magnestisk lasso, några lager och nåt roligt filter samt lite ljussättning kanske lite text ..det kanske jag ändå kan ordna..undrar om det räcker?

Nu börjar snart Vem vet mest? och innan dess ska jag smöja något under näsan..svider som tusan av allt snytande.

Prosit!

4 kommentarer:

  1. Vad betalar du? ;-)
    Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Ja du..vad kostar du? Har nog tänkt på dig må du tro.. har tänkt på en liten helgkurs i Umeå..det vore inte alls fel. Är ju inte helt obekant med programvaran men kan ju inte säga att jag kan den:O

    Tack..det känns inte lika snuvigt idag som tur är!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Kommer du hit så blir det ett bra pris ;-)

    SvaraRadera
  4. Ska kolla förutsättningar..man kan nog flyga från Arlanda..tror jag så jag återkommer!!
    Kram!

    SvaraRadera