torsdag 9 september 2010

Konkurrens..

Maria Wetterstrand VS Idol 2010! Vem vann?? det blev idol..kul och underhållande..Wetterstrand seriös och rolig att lyssna på ..skarp tjej men det var lite oseriositet jag behövde ikväll.

Snart fredag och det blir fint det. Har haft en ofantligt energikrävande utbildning med ett gäng läkare som ställde 1000 frågor..minst ..och..jag kunde svara på ALLA!! Fasen vad bra det känns när man kan så pass mycket om ämnet man utbildar i att man har gjort det till sitt!! Staket på utvärderingarna och en kick för självkänslan. Jag kan och jag är bra på det jag gör!

Dom där jantefigurerna kan jag strunta i ..dom kan väl sitta där och tänka en massa elaka saker..det spelar verkligen ingen roll när man är så himla bra som jag!!! ;)

En halvdagsutbildning kvar sen är det helg..veckan har gått fruktansvärt fort!

Har en liten bagare i köket :)) det är själva älsklingen som donar runt och håller på att kreera morgondagens fredagsfika till jobbet..luktar gott kan sägas!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar