torsdag 2 september 2010

Läggdags..

Torsdag försvann i ett nafs! Efter en intensiv arbetsdag cyklade jag till Prinsessornas residens och bjöds på kvällsmat, kaffe och äppelkaka men vaniljsås. De är på bättringsvägen Prinsessorna och det är skönt. Hem och fixade lite käk till yngsta sonen och har därefter kollat mailen och en snutt på utfrågningen av Statsministern.

Det är vad som hanns med dagen idag. Nu ropar sängen på mig och jag borde egentligen ligga där sovandes för imorgon stundar tidig uppgång för att hinna piggna till till morgondagens heldagsutbildning i läkemedel..SEN ÄR DET HELG..välbehövligt känns det som!!

Och det också..väntan pågår!

2 kommentarer:

  1. styggforsen vid getryggen..........det är great.

    SvaraRadera
  2. Min älsklig....
    Jaa..Rättvik med Siljan och omgivande natur är fantastiskt..Styggforsen med vattenfall!

    Men du ..getryggen inget du färdas på där i Dalarna..hoppas jag:)
    DE

    SvaraRadera