lördag 19 november 2011

Med solen i ögonen..

har jag och den stora lilla greken promenerat på fälten. Stawros hade vårkänning tror jag..han raceade stup i minuten.

Det ser verkligen ut som vår och temperaturen är bra mycket skönare än de senaste dagarna med rå kyla.

Det blir lunch snart sen ska jag röja eller rättare sagt plocka undan det sista i trädgården innan det blir dagar med kyla och snö.

Det här är Bella 11 veckor..den stora lilla grekens nya kompis..Bella 11 veckor

Filmade den nya bekantskapen men det jävlas ordentligt när jag redigerar filmen..blir den klar någon gång kommer en uppdatering

Så här såg lillgreken ut 11 veckor gammal..

IMG_0314-1

2 kommentarer:

  1. Så söt Bella är och Stawros oxå, men han är väl lite större nu antar jag.... Har ju aldrig sett honom tyvärr fast vi bor så nära....

    SvaraRadera
  2. Jaa..söt som bara den. Hon är stööre än stawros fast hon bara är 11 veckor..JÄTTETASSAR❤

    Det är väl tusan om vi inte ska kunna ses..är ju ute varje dag flera gånger och går förbi hemma vid Er åtminstone 1 ggr/dag.Vi får se till att det blir av. Stawros gillar leka med stora hundar!

    KRAM❤

    SvaraRadera