tisdag 8 november 2011

Ordningen nästan återställd..

Tisdag kvällskvist.

Glad över att sonen inte behövdes opereras i magen. Efter ultraljud och div undersökningar beslöt doktorn ordinera läkemedel för att få ordning på det som orsakar den höga CRPn och magsmärtorna.

Efter en natt uppassad eller rättare sagt påpassad av syrror som tar puls och blodtryck samt byter dropp så är han rätt nöjd med att vara hemma igen..skööönt!

Projektet tvättstuga som sedermera omfattar innehållet i alla köksskåp och allt möjligt annat..går framåt..faktiskt. HAR DISKAT ALLT!!!!

Gud vad grejer jag slängt och sorterat ut. Massor som går att sälja second hand och det känns bra eftersom jag gillar recycling och så kan ju någon få tjäna någon krona till välgörenhet.

Ska aldrig köpa en onödig pryl till!

Fick en fantastisk julklappside när jag höll på att röja skåp. Så ett litet paket var till barnen..de kommer bli överförtjusta! Hmm vet inte vad barnens päron tycker men det skiter jag faktiskt i för jag vet att barnen kommer gilla detta..det kanske tom blir årets julklapp Blinkar

2 kommentarer: