onsdag 9 november 2011

Väntans tider..

Onsdag och frosten glittrar på förrådstaket. Det blir nog en vacker dag för jag tycker mig skymta solens framträde långt borta bakom Hälla köpcentrum.

Nedräkningen har börjat och jag vet att 111111 är ett attraktivt födelsedatum så vi får väl se..det är inte osannolikt att det kommer en liten bebis på fredag..såååå spännande!

För dig som inte brukar följa bloggen är det väl bäst att förtydliga att det INTE är jag som är gravid Ler Det vore faktiskt rent av förskräckligt..52 år gammal! Var sak har sin tid och vid 52 får man njuta och glädjas åt andras bebisar.

I mitten av nästa månad kommer också en liten bebis..herregud!! ..det är bara dryga 4 veckor kvar till den lille lillPrinsen anländerRött hjärta

Vet inte riktigt vad jag ska göra av den här dagen. Vattna orkideerna ser jag behövs och skogspromenad med lillgreken blir det men sen då?..

Kanske rent av ska ta en dag att ligga på soffan och titta i taket..nja det vet jag väl inte om jag har tålamod med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar