fredag 11 november 2011

It´s the magic number..

111111

Spännande!

Som jag skrev igår flög storken förbi och lämnade en liten flickbebis hos grannen. Storken har därefter styrt sin kosa mot den norra delen av landet och kommer att avlämna en liten bebis där också..för att sen flyga tillbaka till Västerås och leverera Ler

Det är inte riktigt dags än för storkens inflygning men väger man samman magkänsla ,fullmåne, “utsmetad näsa”  och dagens magiska nummer så kan det vara så att Storkens koordinater kortat inflygningen .. vi får helt enkelt ge oss till tåls och  invänta rapportBlinkar

Är så uppfylld av att vänta att jag inte har den blekaste aning om vad jag ska företa mig den här magiska dagen..tvätta lite är väl magiskt LerMed lite magi kanske jag kan bli klar med allt det jag  föresatt mig hinna före 1 advent. Jaja..jag tror nog dagen blir fylld av magi..så brukar det bli. Det gäller bara att se det magiska i tillvaronBlinkar

2 kommentarer:

  1. Tror att det är för grått och mulet för att storken ska hitta rätt idag :-) Har han GPS tro? Nåja, då hinner jag också med lite städning här hemma, du verkar väldigt effektiv där nere!

    SvaraRadera
  2. Tror inte det bror på vädret;) Storkar behöver inga GPSer..de hittar ändå. Det blir väldigt jobbigt för en stork att följa GPS instruktioner som tex "om möjligt..gör en U-sväng nuuu"

    Städa utav bara tusan..gå ut och gå och då snackar vi rask promenad:) (sen är det ju aldrig fel med en "färdknäpp" ;)

    Realistiskt verkar det inte troligt att "lillPrinsen" anländer i dag men "Du har ju hela helgen på dig"..det är fars dag på söndag först:) ♥..vidhåller iaf att jag tror "han" kommer före utsatt tid!

    KRAMAR I MASSOR♥

    SvaraRadera