onsdag 30 november 2011

Status=mycket nu..

Onsdag och livet lever på med  ingredienser av allt..glädje..sorg..presentationer..stress..vackert väder..en hund som pockar på att gå ut..köttgryta..besvikelser mm..mm.

Hmm..när jag skriver ner det ser jag direkt att +sidan behöver fyllas på och en sak i taget..det viktigaste först!

Viktigas just nu är att gå ut med hunden. Solen strålar från klarblå himmel men det blåser en massa m/s här så jag vet inte om jag vågar gå till skogen..behöver verkligen inte någon tallgren som blåser ner i huvudet just nu.

Skulle behöva resonera med min kära IT-pedagogkollega i Umeå men hon ligger på BB så jag får försöka lösa problemet självLer Tror inte det är något problem egentligen utan problemet har uppstått för min hjärna är trött och kan inte tänka klart. Lite frisk luft och miljöombyte kanske fixar till det hela!

Japp..mot ut då!

2 kommentarer:

  1. Bara säg till om jag kan göra något :-)

    SvaraRadera
  2. Tack min kära vän❤

    Löste problemet som inte var något problem utan ett tankefel i min hjärna. Hjärnan blandade ihop äpplen och päron men efter en promenad var "hjärnbuggarna" borta så då var det bara att köra!

    Hoppas Ni har det bäst därhemma med bebisen ❤

    SvaraRadera