fredag 18 november 2011

Vitt vitt vitt..

vid fösta anblicken trodde jag det hade snöat i natt men det har det inte..men så frostigt att det ser ut som snö!

Såg precis just nu att den blivande mamman i norr loggade i på Skype så då har det inte kommit någon liten en i natt Blinkar

Gårdagskvällen utbildning var mycket intressant och handlade om finansiering.. tänk vad mycket finansiering man kan söka om man får lära sig hur!

Fredag och, precis som det under hela hösten varit, så försvinner veckorna i rask takt..snart första advent..VARDE LJUS!

Den stora lilla greken har hittat ett nytt ställe att hitta mumsbitar på..och jag kan säga att det syns på hela hunden att han vet att han gör felLer ..han hoppar upp på soffan och fiskar upp bitar av orkidéjorden som han lägger sig ner och mumstuggar på. När matte kommer för att titta vad han gör..slutar han omedelbart att tugga och gömmer barkbiten i munnen och ser heeeelt skyldig utLer

2 kommentarer:

  1. Det trodde jag åxå imorse och jag hade välkomnat det för nu är det så mörkt och trist, lite snö ljusar upp :)

    SvaraRadera
  2. Jaa..hellre snö än regnet som vräker ner nu :( Jag är glad jag inte har en vit hund..det blev mycket bada då kan jag tro:)

    Trevlig helg vännen❤

    SvaraRadera