lördag 12 november 2011

Sockerfrossa..

Haft släktbesök ifrån Gävle och så har här firats Fars dag lite i förväg.

Gillar att fira..eller gillar det som hör till firandet..fikaFödelsedagstårta. Kaffe så klart och så hade vi tre olika bakverk att muffla i oss..GOTT SOM TUSAN med en klick grädde påLer

15.26 är klockan och höstskymningen sänker sig sakta utanför fönstret. Det märks att det snart är dags för advent eftersom det är mörkt tidigt och jag riktigt längtar att få tända adventsljusstakarna i fönstren..det känns liksom lite ljusare då.
Ljus kan man ju tända oavsett årstid och det har jag gjort..hög mysfaktor.

Lillgreken har somnat in bredvid mig i soffan och jag ska också bädda ner mig under pläden en stund och njuta av att känna mig mätt och belåtenSömnig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar