tisdag 1 november 2011

Inget konto..

Neej ..Facebook har hittat på ett nytt litet meddelande ..

inget konto

..försök igen om några minuter! så har det sett ut sedan igår kväll. Vi snackar alltså inga minuter utan timmar. Jag kan inte logga ut heller. Så funderar du över varför jag kanske inte svarar på inlägg så vet du varför.

Ska starta om datorn så småningom för att se om den åtgärden påverkar..vilket är långsökt.

Ska nu återuppta gårdagens projekt..tvättstugan. Degens första delprojekt är att gå igenom och SLÄNGA julsaker. BARA SPARA de saker som används på julen. Känner hur våndorna kommer bara jag uttalar det. I gömmorna finns nämligen en MASSA saker som vi inte använt de senaste åren men kommer förmodligen hitta en hel del nostalgi..PÅT bara!

1 kommentar:

  1. Men Facebook buggar väl inte... ^^

    Det där hände mig för drygt ett år sedan... Två dygn, gick dock att komma in från min mobil...

    SvaraRadera