fredag 25 november 2011

Vårtecken..

Hann inte blogga igår eftersom jag var “på språng” hela dagen. Det blir så i perioder för beskrivningen av gårdagen stämmer också för dagen idag..”på språng”.

I dag har jag varit på tågresa till grannkommunen och träffat Finaste Maja. Vi har tagit hjälp av Media för att på något sätt bringa ordning i flickornas rätt till Barnens rätt och rättssäkerhet i samhället . Vi får se om journalistiken kan gräva fram det vi behöver för att komma vidare till slutet på den förfärliga filmen som flickorna befinner sig i.

Har inte fått kontakt med Storken så jag vet inte om han hunnit fram dit han ska..väntar och väntar Blinkar

Vårtecken ja.. igår fm var här ett fantastiskt väder igen. Stor sol och den raska förmiddagspromenaden gjorde mig svettig.

Den stora lilla greken var väldigt intresserad av en traktor som forslade timmerstockar från skogen så han hoppade upp på en stor sten för att få bättre utkik.

Jag stod och lutade mig mot samma sten med solen i ögonen och så tittar jag ner på marken och där..där nedanför stenen hade blåbärsriset små små gröna blad..det håller på att slå ut Förvånad i slutet av november..lagom till första advent Ler ..hade ingen kamera med men jag ska försöka komma ihåg den i morrn..fördå ska här plockas vitmossa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar