tisdag 3 maj 2011

Enkät från AF..

och vem som kommit på den får ingen medalj av mig iaf
Så här står det i mailet:
“Vi vill gärna ha dina synpunkter för att kunna utveckla vår service. Vi är tacksamma om du vill besvara några frågor. Svaren behandlas anonymt och enkäten tar bara ett par minuter att besvara.

Klicka här för att besvara enkäten:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Fritextsvaren behandlas av den lokala arbetsförmedlingen, så undvik att skriva personuppgifter i textrutorna.

Tack på förhand för din medverkan.

Arbetsförmedlingen i Västerås”
Jaa vad säger man..modigt av Arbetsförmedlingen att ställa frågor men hur tänker dom?? Hur ska enkäten analyseras?? ..och av vem??
Här kan du se enkätens frågeställningar (om du klickar på bilderna förstoras de)


AF enkät1AF enkät 2AF enkät 3
AF enkät 4AF enkät 5AF enkät 6
AF enkät 7

Servicecenter..vad tusan är Servicecenter? Kan ju inte säga att jag springer på AF varje dag men sist jag var där så var jag i kundtjänst. Det stod en skylt “kundtjänst”  och det var ca en månad sen.
Servicecenter verkar det som jag har missat helt med tanke på svarsalternativen..det är synd tycker jag eftersom de verkar kunna saker där  och så förmedlar de tydligen jobbFörvånad

AF...ni kan inte kalla det för Servicecenter eftersom ni inte erbjuder någon Service!!! Falsk marknadsföring är det ju!!

4 kommentarer:

  1. *skrattar* Jag minns min enket som jag fick från FK... Har fortfarande inte svarat på den och kommer inte att göra, det kommer en liten påminnelse då och då... DET har de koll på och tid med... :O

    SvaraRadera
  2. "vad tycker du man skall göra på din Arbetsförmedling för att förbättra Servicecenter?" Denna fråga var ju klockren ;) Kanske "ha ett synligt" kan bli ett bra svar där ;)

    Alla sånna här blanketter driver mig till vansinne :o Men det gör de nog med 90%av befolkningen, tror ingen med glädje sitter o fyller i en massa dumma frågor i dagens samhälle ;)


    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jaa..jag går igång 100 :v

    Jag svarade..ÄRLIGT

    SKITAF:@

    SvaraRadera