söndag 22 maj 2011

Farligaste platsen är hemma..

Har läst det någonstans och jag fick själv erfara farligheten här på kvällskvisten.

Älsklingen hade satt upp två krokar i taket ute på altan för att hänga amplar i. Noga som jag är ..ibland..skulle jag testa om arrangemanget skulle hålla. Den första ampeln hängdes upp..tung som tusan..och jag drog i kedjan som höll uppe ampeln för att kolla hållbarheten. JO TJENA den tredubbla ståltråden längst upp gav med sig och eftersom ampeln var så himla tung och jag inte beredd for axeln ur led..och tillbaka FY FAN på ren svenska, vad ont det gjorde och gör. Neej det är inte tal om att åka till någon akut. Jag avvaktar till i morgon och stoppar i mig värkmedicin ..den har ju hoppat tillbaka i läge så vad ska dom göra. SKITAMPELArg

Japp..försökte fota den vackraste blomman i trädgården innan missödet men ljuset var för skarpt ..vit löjtnantshjärta.. så näpna blommorRött hjärta

Lovade Bunny att fota öronresningen på hundvalpen men lyckades inte så jättebra med det heller..

men söt är han!..återkommer med bättre bilder.

Så man kan väl sammanfatta dagen med att jag lyckas sådär med det jag företagit mig.

Dom som känner mig känner till den “synska” delen av mig. Det är inte alltid jag är kompis med den kan jag säga. Senast det hände skickade jag ett SMS till personen i fråga och sa att jag skulle berätta något i april..(SMSet skickades vid årsskiftet) och jaa det stämde ju såklart. Ett väldigt skojigt varsel Ler

I natt har jag drömt ..till saken hör att jag ALDRIG kommer ihåg vad jag drömmer..i morse kom jag ihåg allt glasklart! Drömtydarna skulle se drömmen som “a bad omen” vilket också är min känsla men jag får intala mig att det bara är en dröm och att det ABSOLUT INTE blir en sanning!

Så har jag det!!

1 kommentar:

  1. Men det gör inget, för ajg ÄLSKAR alla foton på honom ♥

    SvaraRadera