onsdag 4 maj 2011

Fortfarande krasslig..

Onsdag kväll och jag har legat i min älsklingssäng nästan hela dagen. Jag har provat mina ben om de vill bära och det gör dom men jag orkar inte gå några längre sträckor.

Jg har inte kunnat äta något på hela den här dagen ..jag som brukar äta så mycket annars! Matte har gett mig vatten i nappflaska och det gillar jag ..det påminde lite om när jag fick dia min mamma. Matte hade läst att såna små valpar som jag måste få i sig vätska för vi blir ganska snabbt uttorkade så hon..min matte.. har kommit med nappflaskan så fort jag tittat upp.

Vattnet har gjort nytta och jag har kissat tre gånger ..två på em och en gång i kväll. Min mage är i olag och jag har bajsat också..sån där diggare eller vad dom säger att det heter. Gillar inte diggaren ..den vill jag bli av med fort.

Matte hoppas så att jag ska äta välkokt ris i morgon ..kan bara säga “Ska försöka”!

Nu ska dom bära in mig och min säng i sovrummet ..skönt att få sova som vanligt med husse och matte ..jaa..joo hon kanske väcker mig matten för att ge mig vatten med nappflaskan!

God natt på Er/Stawros

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar