fredag 27 maj 2011

Fynda är kuuul..

Lillsonen, i morrn 21, och jag var på shoppingrunda på eftermiddagen. Hälla var föremål för besöket och den första affären blev Rusta. Den “lille” sonen ville köpa morsdagspresent till mamsen och hon skulle få välja sort och färg..så himla gulligtRött hjärta..Tack Emil!

Nästa uppehåll blev i den, igår, invigda Stadium Outlet. Hade ingen aning om att det skulle finnas en sån affär på Hälla trots att jag läste annonsen i morgonens VLT.

Där på Outleten blev det så fiffigt att födelsedagspresent till “lillsonen” kunde införskaffas till HALVA PRISET!! ..Gillas!

På ett klädställ lite längre in i den nyöppnade jätteaffären hände soft shell jackor ..SOM JAG VELAT HAFT SÅ LÅNGE!! ..har dock inte hittat någon till humant pris.. förens nu, jackan kostar 798:- på fullpris och jag betalade 280:-. Nu kan jag se representabel ut igen när jag går på valppromenad..skönt! ALLA mina älskade fleecetröjor och jackor har nämligen skavanker i form av små hål..trasiga dragkjedjor..snoddar som ska hålla åt i nederkant borta och allt är ett verk av just hundvalpen ..denna maniskt tuggande älsklingRött hjärta

Iaf så har jag fått många goda valpuppfostringsråd av en mycket pedagogisk väninna. Pedagogik är faktiskt a och o för en pedagog som mig. Vet inte hur många som sagt “att” man ska ditten och datten men det är ingen som förklarat “hur” ..vet man hur är det väl hur mycket enklare som helst så nu ska jag uppfostra på riktigt..sen hämta ny pedagogisk vägledning så vi ska nog få ordning på den lille “TERRIER”-killenLer

Trevlig helg och jag önskar Dig ett finare väder..typ sol, värme och ingen blåst!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar