fredag 13 maj 2011

Intensiva dagar..

Fredag och jag har varit i farten några timmar. Här är det ON eller OFF som existerar inte så många nyanser där emellan. Det är därför dagarna går så förskräckligt fort.

Den lilla greken är SKITPIGG vilket gillas och bakteriebalanskuren, Canicur, avslutades i går kväll så det går framåt i behandlingen. Han skulle också behöva en kur för att komma ihåg att inte stoppa ALLT i munnen men vi jobbar på saken..jag upplever att jag står framåtböjd och gräver “grejer” ur munnen på valpen 24/7 ..HOPPAS det kommer ge sig.. Hoppas!!

Har några hushållsnära tjänsteprojekt i gång idag och det är spännande att se om de går att slutföra Blinkar

Tror jag ska skriva en schlager “ I AM so popular” för det är jagLer så fort jag tar ett steg i någon riktning är den lilla greken mig i hasorna .. nu ska jag SMYGA iväg och hänga tvätt ..han somnade just och snarkar så det kanske går bra att hänga tvätten nu UTAN HJÄLP!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar