lördag 21 januari 2012

Avgrävd fiberkabel..

var orsaken till att åtkomsten till internet försvann i går fm. Hela dagen höll jag på med felsökning till och från, för eftersom jag inte kom ut på nätet kunde jag inte gå in på leverantörens sajt och kolla driftsstörningar. Eftersom vi nästan aldrig är utan internet var jag helt säker på att felet låg innanför väggen ..dvs i vårt lan.

Jaja..fick en ordentlig repetition på felsökning och DNS..inget ont som inte har ngt gott med sig.

I går gjorde jag en investering. Säger bara ICEBUG Rött hjärta

Absolut inte ens i närheten söta som Nicoles 35 or och inte i rosa men fasen vad nöjd jag är!!

icebug

16 st ståldubbar och känslan av att gå stabilt är obetalbar. Extrapriset gjorde ju inget heller eftersom prisklassen ligger i överkant mot vad jag brukar lägga på skor men de är faktiskt värda varenda krona!

Mot Köping nu igen. Den här gången ska jag pedagogiskt undervisa i Windows 7 och Ms Office 2007. För en ovan går fliksystemet, med början. i Office 2007 inte av för hackor..men så bra det är!!

Skaffa dig en bra Lördag!

5 kommentarer:

  1. Men halkar du inte omkring på dobbarna när du går in någonstans...?

    Söta ;)

    SvaraRadera
  2. Nix..de är fjädrande..försvinner in i sulan!

    Nja ..söta tycker jag nog inte men så pass diskreta att man faktiskt kan ha dom till kjol/klänning med lite tjockare strumpa.

    SKITNÖJD.. är jag :)

    SvaraRadera
  3. Men gud så smart! Är de dem som finns på Hi-Sport? :)

    SvaraRadera
  4. Haha..vet inte ens vad Hi-Sport är :)

    Här i Västerås är det Outdoorexperten och Naturkompaniet som säljer märket Icebug. Outdoorexperten är billigast i Sverige..(kollat Pricerunner)

    http://www.outdoorexperten.se/

    SvaraRadera
  5. *skrattar* En lokal lite affär vi har här på landet :P

    De har nämligen gjort reklam för såna skor och mamma blev intresserad men sedan har vi glömt av det...

    Ska kolla :) Tack :) ♥

    SvaraRadera