måndag 30 januari 2012

Med näsa för skräp..



på 2-årsdagen

Måndag och ett nytt mail ska skickas till handläggaren på AF. Neej, har ff inte fått något livstecken därifrån och imorgon åker jag ner och sätter mig i kundmottagningen tills jag får uträttat det jag behöver.

På onsdag..den 1 februari.. är det STOR bemärkelsedag! Då har vi  åter ett födelsedags”barn” att fira i familjen Blinkar
En liten ledtråd är att dagens rubrik är väldigt beskrivande för onsdagens födelsedags"barn"

På onsdag är det också dags för rättegång. Flickorna är åter kallade till förhandling i tingsrätten..du vet den första av rättegångarna som blev inställd. Jag hoppas verkligen att det inte strular till sig med något som gör att spektaklet måste ställas in!

Sen är det torsdag och sen fredag och dags för helg igen. Veckorna bara far förbi och våren närmar sig med stormsteg. Det är numer ljust på morgonen och jag skymtar solens uppgång bortöver Hälla köpcentrum.
Trots att vi idag har kallaste dagen den här vintern, -9°c, kvittrar fåglarna och berättar att de har vårkänslor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar