tisdag 3 januari 2012

Rutiga flanellskjortor..

Storrutiga..är tydligen inne nu!

I varenda tv-studio ser man dom och jag vet inte jag..är det snyggt eller?

Själv gjorde jag årets reafynd igår. Ginatricot hade sänkt priset på reavarorna och jag blev förvånad att det fanns så mycket bra grejer kvar!

Min reashopping skulle ha kostat 1 400:- på fullpris och jag betalade 350:- för två stickade tunikor med polo..en kjol..en hatt..en stickad lååång kofta (skitsnygg och döskön)!

Idag gör den jävla ischiasnerven ont enda ner i fotknölen..kan den inte ge upp snart? Brukar kännas bättre efter förmiddagens långpromenad så jag ska straxt ta den stora lilla greken med mig ut.

Han sover förmiddag nu..här bredvid mig i soffan. Han fiiiiser och jag har försökt flytta mig en bit föratt slippa ODÖREN..men han flyttar efter..vill ligga nära mamma  Ler

2 kommentarer:

  1. Här finns bra flanellskjortor.
    http://armygross.se

    SvaraRadera
  2. Tack..de var snygga OCH rutiga ツ

    SvaraRadera