måndag 23 januari 2012

Så har det hänt igen..

Processen kring och med “mina” älskade flickor kan symboliseras med en cykelslang.

Vi lagar slangen med en liten lapp ..pumpar i luft ..vi hinner lagom sätta på däcket och skruva fast det på cykeln så poff….psssssssssssssst, så går luften ur igen. Hela slangen är nu så lappad och lagad att det skulle behövas en ny!

Ringde tingsrätten nyss för att ta reda på OM morgondagens förestående förhandling om vårdnaden kommer att ske enligt planerna. Besked hade då nyss lagts in i tingsrättens system om att vårdnadsförhandlingen ÄR INSTÄLLD!

Ingen anledning noterad men ärendet är inte avslutat så ..jaa..det är väl bara att vänta igen Ledsen

3 kommentarer:

  1. Fy fasicken! :(
    Helt sjukt att allt går så ruttet till när det är barn inblandade!
    Jobbigt för vuxna också att vänta men för barnen är ju en vecka lika lång som ett år.
    De har iaf tur som har dig! Att du engagerar dig och hjälper.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Instämmer helt!

    Nu hoppas jag bara på att det kommer ett nytt datum så fort som möjligt..enda sättet att förhålla sig för ovissheten är FRUKTANSVÄRT energikrävande för dom..för mig med förresten.

    Sen hoppas jag på att anledningen till att de ställt in idag är att de kommit på brottmåls förhandlingen behöver ske innan de ska ta ställning till vårdanden.

    Jag blir ju sällan förvånad men i rimlighetens- och rättvisans namn kan stolpskottet inte få vårdnad om sina barn som han utsätter för olaga hot stup i minuten.

    KRAM♥

    SvaraRadera