onsdag 25 januari 2012

HALLÅ..är det någon hemma?

Varför svarar inte min handläggare på arbetsförmedlingen?

Jag har faktiskt slut på ideer hur jag ska komma i kontakt med henne. Ringt (hur många ggr som helst)..mailat (inte ens ett automatsvar får jag tillbaka) ..jag har tom varit där..på AF..utan framgång!

Får helt enkelt åka till AF och besöka kundtjänsten (känner att hjärnblödningen är nära nu)

HELVETE!! den 1 december var jag kallad till handläggaren.Hon lovade då ta reda på svar på mina frågor och återkomma…HAR HON ÅTERKOMMIT Arg

I går kom brevet från A-kassan ..som jag väntat på..”UTFÖRSÄKRAD kontakta Arbetsförmedlingen” ..

OM jag trots idoga försök inte kommer i kontakt med AF under en hel månad..vad ska jag göra då???

Kan väl säga så här:

  • Mitt tålamod är slut nu!
  • Jag är inte snäll och foglig längre! = INTE ROLIG ATT HA OCH GÖRA MED

Återkommer…….

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar