onsdag 17 augusti 2011

GRATTIS..

 

flagga

Eftersom jag är roljalist så är jag naturligtvis jätteglad en dag som denna när hela världen fått veta att vår kära Kronprinsessa är gravid!

hmm..kommer bebisen kallas prinsessa/prins? ..

Sen kan man klart reflektera över hur jag kan vara rojalist och samhällsföraktare!?! ..”Det går helt bra” kan jag säga. Här kan man hålla isär äpplen och päron Ler

Det är många som är gravida nu..och i vår “kungliga” familj går vi ju också i väntans tider..

Haha,,neej jag väntar INTE barn 52 år gammal men familjen är ju stor Blinkar

Apropå familj.. GOD JUL kommer enligt sed och tradition firas hos oss den lördagen den 17 december 2011.

Så för Er i familjen som bokat in att jobba..föda barn..etc gör inte det den 17 dec! ..Byt dag om möjligt eller kniip!

Vi återkommer liiiite närmare men jag vet att vissa måste ordna ledigt eventuellt!!

GOD JUL!

3 kommentarer:

  1. Grattis till vår Kronprinsessa!

    Jag minns hur alla gnällde inför bröllopet, men tittade gjorde de...

    Bröllopet var så vackert! ♥

    SvaraRadera
  2. Håller med..ett riktigt sagobröllop..sånt behöver vi mer av!!! <3

    SvaraRadera