fredag 19 augusti 2011

Trassel..

Som jag skrev igår så titta de Prinsessan och jag på film..Trassel.

Pascal

Så här ser han ut ÖDLAN Pascal. Jodå nu vet jag bättre..har läst recensionen som sonen skickade som kommentar till förra inlägget ..Tack Johan Ler

Det är inte lätt att hålla ordning på alla animerade figurer för en gammal farmor Förvånad 

Annat var det förr när grabbarna var små..då var det andra figurer minsann!!

Nu ska vi se..Donatello, Leonardo,  Rafael och Michelangelo  ..de fyra turtlarna..TMNT.

 

TurtlesSen har vi Transformers ..med självaste Optimus Prime i spetsen, han representerade de goda. Megatron..den andra jätten var ledare för de onda bedragarna.

Hi man var en annan favorit. Sen har Johan en liten speciell relation till Pokémon Ler och hur det kommer sig vet jag inte eftersom det japanska fenomenet kom när sonen var typ 11 år och ngt minne av dessa figurer har jag inte.

Pikatshu

För att säga något mer om Trassel så är det fantastiska animeringar i filmen..riktigt spännande var det också med Prinsessan som recensent ..hon hade “järnkoll” på vilka alla var och vilka roller de spelade ..vilka som skulle gifta sig och vem häxan var osv..se den ..om du inte redan gjort det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar