lördag 20 augusti 2011

Som man bäddar får man ligga..

IMG_0511_1















ANNONS
Blinkar

10 kommentarer:

  1. ljuvlig... ...a örngott haha ;)

    Väldigt fin vovve åxå ♥

    SvaraRadera
  2. Hahaha!!! *kliar mig i huvet*..*riktigt river nu*..knäcker inte den :) ♥

    SvaraRadera
  3. Ljuvlig a s t goa ..:r ..Ljuvlig a r e bra ... *fortsätter fundera* :i
    ♥♥♥

    SvaraRadera
  4. Hahahaha!! Vet inte vad som hände nu lixom.... :P

    SvaraRadera
  5. Jag vet..Jag kan inte knäcka vad du skrev :O

    Ljuvlig... ..a ..Please help me :f

    KRAM

    SvaraRadera
  6. *skrattar* Inte så roligt egentligen... Jag var trött när jag skrev det...

    Tänkte skriva ljuvlig vovve, som man ser på bilden, men såg då färgen bakom honom och, trött som jag var, skrev jag något som inte ens jag förstår humorn i idag... :O Hahahahhaha!!!

    Jag i ett nötskal, vad säger man... ;)

    SvaraRadera
  7. Eller färgen... Det rutiga, älskar ju rutigt :) Äsch, nu snurrar jag till det ännu mer... Om det nu är möjligt... Hahahahah :P

    SvaraRadera
  8. *skrattar* Gillar också rutor..Jag tyckte en känd sängfabrikant skulle nappa på bilden :)

    Så blev icke fallet..än!

    Lördagskramar

    SvaraRadera