tisdag 23 augusti 2011

Streck i räkningen..

Tisdag och jag sitter och funderar över om jag ska ringa doktorn. Inne på 3dje veckan med förkylning och kroppen är seg..borde ha haft lite krut i sig vid det här laget men lederna värker och knakar och huvet är tjockt..suck!

Gårdagen bjöd inte på några jobb och sonen fick meddelande om att de lägenheter han sökt gått till ngn annan.

Vet inte vad jag ska göra med den här dagen.

Känner tydligt att jag behöver stimulera min hjärna. Den där känslan som kan beskrivas som man inte duger, inte kan något och att man bara gör fel ..den är inget att ha.

Jag brukar tycka hösten är mysig när luften blir hög och mörkret kryper på men så känns det inte.

Ska börja med att duscha och sen tvinga mig ut i skogen få se om skogsluften idag bjuder på energi att kunna tänka en vettig tanke..helst fler.. men en räcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar