tisdag 16 augusti 2011

Vad händer..

Tisdag och älsklingen har begett sig till jobbet. Jag har begett mig till soffan och loggat in för att se om gårdagens mail besvarats..ett morgonbesök på platsbanken ska också företas.

Den lilla greken har begett sig till förmiddagssömnen. Jag konstaterar att “ordningen” börjar ställas tillrätta.

I dag tisdag kommer flickorna åter till Sverige. Det blir spännande att höra om deras resa till Serbien.

En hel del frågetecken ska rätas ut och målsättningen är att det ska ske idag, sen vet jag av erfarenhet att så fort man har med andra människor att göra så kan det fördröja processen men eftersom jag varken har tålamod eller energi att vänta och våndas ska jag göra allt jag kan för att skaffa snabba svar.

Energin ja, den är inte på topp alls efter den senaste veckans förkylning men det går iaf åt rätt håll men några reserver att hålla på krångla med myndigheter finns inte så det “tunga artilleriet” kommer att plockas fram från början.

Skogen på förmiddagen för att syresätta mig och den lilla greken i den höga luften som är där ute. Lunchen är räddad..rester från igår!

Så..påt bara!

Avslutar detta inlägg med en av Bunnys bilder..så ovanlig.. jag har aldrig sett en taklök blomma tidigare..

Nicoles taklök

6 kommentarer:

  1. Ja, just den bilden är otroligt vacker :)

    Äntligen kommer de hem! Skönt ♥

    SvaraRadera
  2. Jaa..den är jättevacker!!

    Hoppas det är ok att visa den..men det tror jag mig veta annars hade jag inte vågat publicera.

    Sköt om dig i dag ♥

    SvaraRadera
  3. Åh, såklart! :)

    Jag blir jättesmickrad att du ville visa den hos dig, som sagt, det VET du! :)

    Kram! ♥

    SvaraRadera
  4. *fniss* Sitter vid datorn en stund och klickar på blomman och kommer då direkt till bilden i min egen blogg :) Visste inte att man kunde göra så :O Men det är ju jättebra :) Gillar det nya kollageinläggen i min blogg :)

    Nu ska jag gå och sniffa lite hårfärg ;)

    KRAM!!! ♥

    SvaraRadera
  5. De är jättefina dina collageinlägg!!..jag gillar dom åskå!

    Jag infogade ju en länk till din blogg (ordet Bunny) ..sen länkade jag bilden i min blogg till adressen som blombilden har.. fiffigt va! :)

    Spännande med ny färg:)
    KRAM♥

    SvaraRadera
  6. Japp, jättefiffigt! Så kul att jag upptäckte "galleri" som det kallas på WP :)

    Spännande... Nja... Grönsvart med inslag av brunt... Kan det vara något... Hahahahaha!! Glömmer alltid bort mina röda pigment :O

    SvaraRadera