lördag 6 augusti 2011

Sjuk=TRÅKIGT..

Som sagt länge sedan jag var så här risig! Värk i kroppen, förkyld och helt kraftlös . Tänk om jag kunde få feber  "och däcka..läka och bli pigg men så funkar inte ja. Hjärnan har grejer på gång..roliga saker som jag vill göra..reser mig från sängen/soffan  och konstaterar “FAN, jag orkar inte” ..får  man feber så ligger man ju och kan inte annat..inte jag iaf men feber får jag så gott som aldrig.

Jaja..det är väl bara gilla läget och se det som frustrationsträning.

Hoppas TV sänder från Prideparaden..annars börjar reprisen på tisdagens Allsång 13.15 eller var det 13.30?..hmm får kolla igen.

Skönt att det är svalare i dag..i natt var här tokhett och det gick inte att sova.

Önskar dig en bra lördag!

3 kommentarer:

  1. TACK!

    Likasamma idag som igår:( SKITDÅLIG!!
    Tålamod har jag gott om men inte med att vara risig själv :@
    Kram!

    SvaraRadera