onsdag 9 mars 2011

Dagen efter..

Internationella kvinnodagen tillika Fettisdagen fortskred i går och semla eller rättare sagt semmeltårta inmundigades..från MAXI..jättegod!

Syster Marias kommentar andas utveckling åt gårdagens tema för kvinnor :)

Joo då..män äter väl också semlor men i vilken utsträckning vet jag inte. Internationella kvinnodagen, har vad jag vet, ingen motsvarighet för männen så min slutsats är att vi kvinnor uppmärksammas en dag på året och männen alla andra ;)

Onsdag idag då..städdag och sen blir det förberedelser inför morgondagens möte med vårt juridiska ombud. Skriva sammanfattning från 2002 fram till idag..mm den blir något att bita i men jag har ju dragit historien några gånger så det blir inga problem men det tar tid och krävs struktur.

Jag kommer nog kunna använda sammanfattningen som struktur för boken syrran tycker jag ska skriva och det kanske är en bra ide..skriva av sig händelseförloppet och få uttrycka vad man känner och tycker om det som hänt..paketera i ett bokomslag och ge ut som bestseller :)

7 kommentarer:

  1. Yes! Om en bok som Stolpskott och pungsparkar kan få ges ut så borde det finnas utrymme för mer intressant läsning på marknaden. Kick ass!!!

    SvaraRadera
  2. Ha Ha *asg*

    Och det tycker du att du har själv eller ?

    Att aktivt som du gör leta upp Nicoles vänner och skriva i deras bloggar, kan jag inte kalla annat än trackaseri !

    SvaraRadera
  3. Ha Ha...Ewa ! Vad säger man ?
    Undrar vem det är som är ute efter uppmärksamhet *s*
    Han skriver att hon far runt med osanningar i en massa bloggar, men vad är det han själv gör just nu då ?
    Vem är han att säga att det mailet hon fått är förfalskat av henne själv ?

    Fast......Det finns ju ett ordspråk.....Genom sej själv känner men andra

    *asg*

    SvaraRadera
  4. Man funderar ju hur folk tänker raggartufsen..jag har i iaf varit i kontakt med polisen nu! Jag gör alltid som jag säger och nu är det klart!

    SvaraRadera
  5. Vill bara säga till dig som läser kommentarerna..konversationen är obegriplig för dom som inte begriper..och så ska det vara:)) bara så ni vet!

    SvaraRadera