onsdag 16 mars 2011

Uppfinningsrika föräldrar..

Läste ett blogginlägg igår som jag fortfarande skrattar åt. Eftersom jag är förälder själv så har jag ju lärt mig att man kan ställas inför situationer som man inte kan lösa där och då..man gör så gott man kan utifrån någon slags prioriteringsordning och i slutändan blev inte alla inblandade nöjda..fast man gjort så gott man kan i detta samhälle där man också har och ställer krav på sig själv att vara precis överallt..helts samtidigt ibland..

Öråd var lösningen på problemet i familjen som blogginlägget handlade om och jag rekommenderar dig att läsa! Bäst att säga att det ska läsas med humoristiska ögon eftersom jag vet att besökare med en annorlunda verklighetsuppfattning läser mina inlägg.

Här är länken till inlägget:

För att överleva som förälder måste man ha humor…

2 kommentarer:

  1. Det ska jag börja med när mamma och jag är osams *skrattar*

    Ser du bilderna i huvudet...

    Jag ropar (skriker...) ; Mamma, ÖRÅÅÅÅD!!!

    *asgarv*

    SvaraRadera
  2. Jajjamensan är helt med på bilderna..lite udda lösning kanske men man vet aldrig.. det kanske funkar :)

    SvaraRadera