söndag 20 mars 2011

Så trevligt..

jag har haft! Tack Annika för en mycket trevlig helg!

Det är så mysigt att få umgås i lugn och ro och prata så mycket man behöver ..det har vi gjort ..länge ..sent inpå nattens timmar. Riktigt maraton faktiskt och nästan träningsvärk runt munnen!

Ler

Vårväder idag dock lite kallt. Vi såsar i soffan nu älsklingen och jag ..skönt med vårsolen lysandes utanför fönstret.

Fick mail med bild på den nya lilla familjemedlemmen och oj vad han vuxit på en vecka..

De andra valparna var också med på bild..

Skaffa dig en bra mars söndag!

2 kommentarer:

  1. Lillasyster Maria22 mars 2011 kl. 19:25

    Men exakt HUR söt kan man vara??? Kära nån, jag måste snart boka in tågbiljett som matchar "nedkomsten". Vis av erfarenhet i ämnet så vet jag att man inte ska boka för tidig resa ***garvar*** men det vore kul att träffa lillgreken innan påsk om det går :=)
    Kram från Hasselgatan där lillstrumpan precis somnat i sin säng iförd leopardpyamas...

    SvaraRadera
  2. Ooo jaa..Kom så fort du kan efter den 3 april då den lillgreken levereras :)
    Han växer som tusan och veckan innan bilden ovan var han en liten "korv" så på en vecka blev han hund så jag misstänker att han kommer växa i ett rasande tempo:)

    I det här fallet är han ju redan så timingen blir mycket lättare eftersom vi har ett exakt datum!

    Pussa leopardprinsessan från moster <3

    SvaraRadera